LA JOIA DE VIURE LA NATURA

Des de l'any 2011 fins el 2015 trobareu escrit al peu de cada planta, el nom científic (gènere i espècie), el nom popular i la família a que pertany.

Desde el año 2011 hasta el 2015 encontraréis escrito al pié de cada planta, el nombre científico (género y especie), el nombre popular y la familia a que pertenecen.

dijous, 5 de juliol del 2018

Flora de la Vall de Ribes !






                                                             

                                                             

 




2 comentaris:

  1. La Natura tan marevellosa com sempre, la nª3 és maquíssima.
    Petons

    ResponElimina
  2. Hola Maricarme i Olga!

    Com podeu veure aquest bloc el tinc gairebé oblidat. Avui se'm a acudit de mirar si hi havia comentaris i he vist amb sorpresa que ni havia una colla de teus i també de la Olga, que vaig publicar fa bastants dies i no vaig contestar.

    Us agraeixo molt els vostres elogis i comentaris.
    Amb la calor i els anys, que cada cop pesen mes, m'he tornat mandrosa i encara que segueixo están activa, tot es fa mes lent. Sembla que el temps s'escurça i no puc fer tot el que voldria.
    Com ja haureu vist no faig gairebé cap comentari, ni els vostres blocs ni als meus.Espero que quant refresqui em torni a espabilar!

    Petons i una forta abraçada

    ResponElimina