LA JOIA DE VIURE LA NATURA

DES DE QUE VAIG OBRIR EL BLOC L'ANY 2011 FINS EL 2015 HI TROBAREU ESCRITS EL NOM CIENTÍFIC, LA FAMÍLIA I EL NOM POPULAR

divendres, 15 d’abril de 2016

Flora de la vall de Ribes i... Poema místic de Tagore !

























Les meves cançons venen de Vos com les flors de primavera, però jo us en faig ofrena com si fossin meves.

Vos les accepteu amb un somriure, alegrant-vos del meu joiós orgull.

No m'entristiré si les meves flors de cançons són fràgils i es mustiguen i cauen en la pols.

Car la vostre ma res no és perdut i els fugitius moments que floreixen en bellesa, conserven sempre llurs gerdó en la vostre garlanda.
                                  
                 Rabindranath Tagore


( del llibre "Present d'enamorat " Trànsit )




6 comentaris:

  1. Que aquestes flors sempre es transformin!!!

    Gràcies Marta.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així com també ho hauriem de fer les persones.!

      Gracies Olga i Carles

      Petons

      Elimina
  2. Bniques flors i bonic escrit.

    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saber apreciar la bellesa en les coses vol dir que ens estan fent de mirall!

      Una abraçada

      Elimina
  3. Quina varietat i colors.

    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cada color es una vibració que ens fa sentir diferents estats de consciència i de forma mes accentuada quant donen perfum.

      Una abraçada

      Elimina